Muts heeft een nieuwe muts!

22 Nov

Vandaag ben ik even wezen winkelen. Gezellig met mijn Paps en Mams Zwolle in. Zo heb ik nieuwe laarzen gekoht *Alweer? Ja Alweer! OEPS* En een leuke muts! En ik vind hem zo leuk, dat ik hem even met jullie wou delen! Over de schoenen komt later nog een artikel, hiervoor ga ik nog even toffe foto’s maken!

Okee terug naar de muts! Ookal heb ik al wat mutsen, verschillende soorten, maten en kleuren ik kon hem niet laten liggen! Het is zo’n toffe muts met van die flappen over je oren! De binnenkant is van nebbontspulachtigiets en de buitenkant is grijs,zwart gestreept *alleen dan met zigzaglijntjte zegmaar*. Aan de zeikant zitten 2 flappies, ene kant gestreept anderekant bondachtigspuliets. Je kan ze naar boven of beneden doen en vastzetten met een knoopje! Best wel tof dus zegmaar! Voor de rest is die ook heerlijk warm en hij zit super! En hij was supergoedkoop *lees 7 á 8 euro, weet de prijs niet meer ghehe*

Wat vinden jullie van m’n nieuwe muts en wat voorn 1 hebben jullie voor deze winter?

Xox

Eén reactie to “Muts heeft een nieuwe muts!”

  1. Judith 22 november 2010 bij 21:10 #

    Oeeh, leuke muts!

Geef een reactie

