Essence Metallics Jumbo Pencil

22 Nov

Overal in Beauty land, zie je al reviews, shoplogs en looks met de producten van de Essence Metallics collectie. En tja dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. Helaas was bij ons het halve schap al leeg, toen ik de Kruidvat inliep. Gelukkig was ik ook maar echt benieuwd naar 1 product; de Jumbo pecils. Hiervan lag er nog 1 en wel in de kleur 01 Metal Battle. Een mooie zwarte kleur met wat shimmer. Het was de laatste en deze was dus voor mij!

Maarja wat vind ik er van?

De verpakking vind ik leuk, goed in het thema passend. De kleur vind ik ook super. Ik hou wel van zwart. Het pigment van dit potlood is ook erg goed! Ik had verwacht dat het wel tegen zou vallen. Maar dat viel dus reuze mee. Zo heb ik op mijn hand een aantal strepen gezet. De bovenste zijn 1 streep en bij de onderste ben ik er een aantal keer over gegaan. Dan als laatst de prijs? Nouja dat weten we inmiddels wel van essence, Goedkoop!

Conclusie, voor de prijs, een goed potlood, met een mooie kleur!

Wat vinden jullie van deze potloden en wat heb je zelf ingeslagen van deze collectie?

Xox

Eén reactie to “Essence Metallics Jumbo Pencil”

  1. Josephine 22 november 2010 bij 15:52 #

    Ik vind ze fijn, heb ze alle3!

Geef een reactie

