Day15 – Your Dreams

22 Nov

Tja, mijn dromen? Ik heb best veel dromen. Van de meesten weet ik al dat ze gewoon niet zullen uitkomen! Maar bij sommige dingen hoop ik toch wel dat ze uitkomen! Zo droom ik ervan om naar limburg te verhuizen, een keer op het WMC te mogen spelen *dit is het Wereld Muziek Concour*, Amerika een keer te bezoeken en mijn Oekraïnse vriendinnen een keer weer te zien! Maar zo zijn er nog genoeg andere dingen die ik niet allemaal ga opnoemen. Dit is een kleine greep uit mijn dromenlijstje, maar toch wel de meest belangrijkste. Of belangrijkste, de genen die ik het graagst wil berijken!

Helaas blijft het vaak maar bij dromen, en niet waarmaken, maar voor sommige dingen wil ik toch wel heel hard mijn best doen!

Wat zijn jullie dromen?

Xox

Eén reactie to “Day15 – Your Dreams”

  1. Martine 25 november 2010 bij 19:22 #

    Ik wil graag journaliste worden, en in New York City gaan wonen🙂
    x Martine

Geef een reactie

