Day 14 – What you wore today

22 Nov

Ja, ik ben vandaag goed bezig geweest! Deze keer heb ik dus wel foto’s gemaakt van de kleren die ik aanhad! Maar wat had ik aan?

* Zwart wit zilveren sjaal van de braderie.
* Zwart Shirt van The Sting
* Spijkerbroek van de Scooter
* Riem van de Okay
* Sloffen van de schoenenreus *volgens mij*

Ook zie je mijn o zo charmante sokken. Ik had buiten m’n grijze laarzen aan met het schapenvachtachtigespul. Dus ik had m’n dikke sokken al vast aangedaan, ghehe!

Dit soort outfits draag ik best wel veel. Spijkerbroek, simpel shirte en een sjaal om. Heerlijk!

Wat vinden jullie van m’n outfit?

Xox

2 Reacties to “Day 14 – What you wore today”

  1. Bertine 26 november 2010 bij 15:49 #

    Wat een mooie sjaal! &leuke sloffies:)

  2. Sharony 4 december 2010 bij 11:00 #

    Super leuk🙂

Geef een reactie

