Kleine update over alles

20 Nov

Oke, het is hier een aantal dagen stil geweest. No Worry’s, der is niets aan de hand. Maar de afgelopen dagen was ik echt super druk. Oppassen, werken en uit het werk weer ergens anders werken. Wat dus inhoud geen tijd voor de pc.

Conclusie; Ik loop nu al een paar dagen achter met de 30 Days Challange. Ik post weinig bij andere blogs. Maar zo lopen mijn weken altijd. Een paar dagen heb ik tijd om foto’s te maken, dingetjes te bedenken voor watevahdude en ga zo door en dan komen de dagen dat ik druk ben en bijna geen tijd heb.

Dus ik ga deze dagen weer wat leuke dingetjes bedenken en foto’s maken waar het voor nodig is. Dus wees niet bang der komen weer nieuwe artikels, maar niet elke dag en sommige dagen met meer artikels

Xox

Geef een reactie

