Day 13 – Your week

20 Nov

Okee!

Maandag; Rond de middag even naar de winkels geweest. Daantje was jarig dus daar moest ik even een kadootje voor halen. Hier ben ik smiddags geweest! We hebben taart & muffins gebakken. En daarna lekker gekletst enzo! Savonds heerlijk bankgehangen.

Dinsdag; Hele dag gewerkt. Savonds naar catechisatie geweest. Niet zo’n boeiende dag dus!

Woensdag; Lekker uigeslapen. Wat artikels geschreven voor Watevahdude. Toen kreeg ik een telefoontje van scouting overijssel, als RTV Oost ook opnamens voor radio en tv mocht komen maken tijden onze opkomst! Natuurlijk vonden wij dit goed! Om half 3 richting scouting gegaan en de andere leiding alles vertelt. Rond half 4 kwam de man die kwam filmen en opnemen en met een uurtje was die weer weg. Savonds naar muziek geweest en me helemaal lek geblazen!

Donderdag; Op mijn lieve oppaskindje gepast. Meneertje was vandaag Zwarte Piet en natuurlijk moesten wij even gesminkt worden. Met WATERVERF =| Niet grappig. De rest van de dag lekker gespeelt, gevoetbalt en eventjes tv gekeken. Savonds mocht ik weer oppassen, alleen nu op mijn kleine lieve neefje, die geen kick gegeven heeft.

Vrijdag; Weer de hele dag gewerkt en savonds in de kerk gewerkt. Ook niet een boeiende dag.

Zaterdag; En alweer gewerkt. Net lekker gedoucht en nu lekker aan het bankhangen, terwijl ik, Ik hou van Holland aan het kijken!

Dan even een voorproefje voor morgen! Morgen gaa ik naar mijn beste vriendinnetje van vroeger. Hier ga ik samen met haar broer heen, hiervoor gaan we nog even langs de zeehonden creche in pieterburen! Wel tof dus!

Hoe was jouw week?

Xox

Geef een reactie

