Day 12 – What’s in your bagg

20 Nov

Toen ik ik deze day zag dacht ik, hmm? Wil iemand dat weten. Maar ach, ik kan natuurlijk niet nog een dag overslaan, dus hier issy dan, met beeld materiaal.

Allereerst mijn tas. Ik heb momenteel een bruine tas van Brunotti. Mijn vorige tas was ook van Brunotti en ze hebben echt een goede kwaliteit! En natuurlijk leuke modellen!

Verder heb ik nog wel eens van die goed kope flut tassen. Die je op braderien *schrijf je dat zo?* kunt kopen, en met 3 dagen kapot zijn. Deze gebruik ik dan ook erg kort en belanden daarna op de berg, gebruik ik niet.

Dan wat er in mijn tas zit. Als k m’n tas opruim zit dit erin; Portomonee *van Vans*, Sleutels, Autopapieren, Oordopjes voor telefoon, pennen, Kauwgom, Handcreme * van Rituals, Deo * van Dove*, Bril, Camera, Medicijnen, steundingen voor m’n knie en voet * oke nu lijkt t alsof ik uit elkaar val*, Wat zalf, Lippenbalsem, een koekie en een potje nivea die ik zelf heb overgepot. Helaas zit er naar een aantal dagen al weer zooi bij, zoals lege koek papiertjes, half lege flesjes drinken, bonnetjes en ga zo maar door.

Ik kan echt niet zonder tas, ik neem hem echt overal mee naar toe!

Dus dit zit er in mijn tas, wat zit er in jouw tas?

Xox

Geef een reactie

