Day 11 – Your siblings

20 Nov

Oke dag 10 sla ik over. Dit aangezien ik de hele week in m’n werk en scouting kleding heb gelopen. Dus vandaag Day 11.

Mijn siblings, mijn broers en zussen. Nou ik heb 1 broer. Hij heet Maurice en is 23 jaar. Wij hebben volgens mij een echte broer zus relatie, we kunen niet met en niet zonder elkaar. Best wel grappig, m’n moeder zegt soms wel eens, wat kunnen jullie toch in 1 keer goed met elkaar en 2 minuten later is het weer voorbij.

Kwa uiterlijk lijken we niet super op elkaar. We hebben allen de zelfde neus. Haha! We hebben wel een beetje de zelfde hobby’s. Zo zitten we allebei op scouting en maken we allebei muziek.

Verder valt er eigenlijk niet heel erg veel over te vertellen. Maar soms ben ik best trots op m’n broer. Zo zit die bij de vrijwillege brandweer en komt die voor me op wanneer het nodig is! Dus best wel een toffe broer, ookal hebben we wel eens ruzie!

Verder heb ik nog 3 zusjes en een broertje. Of nouja hebben. In de tijd dat m’n moeder een nieuwe baan kreeg, ben ik veel bij vrienden van m’n ouders geweest. Ik at er, was er uit school en was er hele weekeinden. Ik paste op de kleinsten en had een echt familie gevoel was ik thuis wel eens miste. Ik was en sinds die tijd zie ik ze echt als m’n 2e thuis! Ik voel me der op m’n gemak en weet wat ik wel en niet kan doen. Hierdoor verdienen die meiden en de dude het om ook mijn “broertje en zusjes” genoemd te worden!

Hoe zit het bij jou en je broers en of zussen?

Xox

Geef een reactie

