My Shoes!

17 Nov

Naar een artikel over mijn verslaving van badeendjes, sjaals en oorbellen vandaag mijn schoenen. Ik ben echt verslaafd aan schoenen. En zo heb ik er ook best wel wat!

Zo aanschouw!

Roze Vans, Gele Vans, Blauw zwart wit Vans

Zwarte Vans, Bruin gele Dc, roze goedkope schoenen

Zwar gele, grijze, paars grijze. Alle 3 All Stars

Groene en blauwe All Stars, sandaalachtige schoenen

Zwarte gympies, gekleurde laarsachtige gympies, witte gympies.

Rooie hakken, Cowboy laarzen, bruine hakken

2 keer zwarte gympachtige laarzen en zwarte laarzen.

Zwarte Adidas en bruine laarzen.

Protest slippers, zwarte leren, teenslippers, O’neil slippers

Bruine cowboy achtige laarzen, M’n nieuwe laarzen van laatst. Zwarte leren laarzen.

Dan als laats, m’n scouting schoenen, Kisten. Regenlaarzen en m’n werkschoenen.

Wat vinden jullie van m’n schoenen en welke vinden jullie helemaal HOT en welke helemaal NOT?

Xox

10 Reacties to “My Shoes!”

  1. Judith 17 november 2010 bij 14:49 #

    Die bruine hakken vind ik heel erg mooi🙂

  2. Josephine 17 november 2010 bij 17:51 #

    Woohoow, best wel veel! Er zitten leuke tussen maar dit is niet mijn smaak🙂

  3. Angelique 17 november 2010 bij 17:53 #

    Wat een hoop schoenen! Leuk!

  4. britta 17 november 2010 bij 18:10 #

    Haha erg veel!😛 Ik heb er ook redelijk veel :O

  5. Amanda 18 november 2010 bij 13:34 #

    Haha ik heb de middelste paar Vans ook, ik ben jaloers op je Vans verzameling ^^ Hou van dat merk

  6. Fleur 18 november 2010 bij 15:19 #

    Zooo, lekker veel! Ik kan zelf ook nooit genoeg krijgen van schoenen. Zal wel iets typisch voor vrouwen zijn.😉

  7. Pretty Beauty Land 18 november 2010 bij 20:02 #

    je regenlaarzen zijn echt gaaf!

  8. Jan 20 november 2010 bij 13:18 #

    Bedankt voor je reactie, haha ben het er helemaal mee eens ^^
    &Hooray voor Vans en Allstars!

  9. Resy 22 november 2010 bij 13:12 #

    wow je hebt echt veel schoenen :O

Trackbacks/Pingbacks

  1. I need your help about this; « Watevahdude's Blog - 31 januari 2011

    […] mijn schoenen verzamling konden jullie al zien, dat ik een paar rode hakken heb. Nou is jullie vast al in mijn ouftits […]

Geef een reactie

