Day 08 – A Moment

15 Nov

A moment, tja wat zal er nu komen? Toen ik dit las dacht ik hmm, wat moet ik hierbij vertellen? Ik heb der nog steeds iet echt een idee bij, ghehe. En der komt er nog 1, dat is nog ernstiger, haha! Dus wat ga ik vandaag met jullie delen? Ik heb besloten dat het mijn haar word! Ik vind het wel leuk om jullie te laten zien wat voorn verschillende soorten haar ik al gehad heb. Of nouja verschillende soorten? Modellen!

Als klein meisje had ik altijd kort haar. Het kwam nog niet tot m’n schouders, en ik had een stoere pony. De kleur was, mega blond! Best wel een mooie kleur.

Naar mate ik ouder werd, werd m’n haar langer en de kleur donkerder.Toen ik naar de middelbare ging, wou ik m’n haar lang hebben, ook al is m’n haar hartstikke dun en zag het er niet uit, ik moest het lang hebben! Zo had ik natuurlijk ook een super lange pony.

Toen ik in de 3e klas zat, mocht ik m’n haar voor de 1e keer verfen. Dit ging een kennis van me doen. De kleur zou donkerrood worden. Helaas mislukte dit een beetje en kreeg ik een orangje achtig koppie. Dit was echt een verschikkelijke kleur en hier heb ik ook geen foto’s van! Naar deze verkeerde uitpak, mocht ik alleen nog maar m’n haar verfen bij de kapper.

Hierna liet ik m’n haar elke keer in verschillende modellen knippen. Dan weer wat korter met een scheve korte pony, dan weer wat langer met een lang pony. Dan donker geverft, dan licht en ik heb 2 keer permanent laten zetten. Dus hier onder even wat foto’s van de laatste 5 jaar denk ik. In deze tijd veranderde m’n haar best vaak, maar soms niet heel erg opvallend. Zo kijk mee!

2005 septeber. Schuine pony, haar tot over de schouders.

2006 juni. Al wat korter haar, en een kleurtje. Donkerbruin met rode gloed.

2007 maart. Nog steeds redelijk lang. Half uitgegroeide kleur.

2007 oktober. Eigen haarkleur weer en een schuine pony.

2008 januari. Rechte pony en weer een kleurtje. Weer donkerbruin met rode gloed. Rest van het haar al wat korter.

2008 maart. Zelfde model als in januari, nu alleen scheve pony en een wat vervaagde kleur.

2008 mei. Weer langer en geen model.

2008 ook in mei. Krullen laten zetten. Eigen haar kleur bijna terug.

2009 mei. 2 keer krullen *volgens mij* nu alleen kort haar tot op schouders.

2009 december. Kort haar zonder ook maar iets erin.

2010 juli. Kort en blond

2010 september. Ingevlochten dreads.

2010 september. Weer wat langer haar met blonde hightlights

Zo, dit was mijn moment van haar. haha! Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om door te scrollen. Binnenkort ga ik weer naar de kapper en wil ik m’n haar weer gaan verfen. Ik weet alleen nog niet hoe. Dus wat vinden jullie, Licht of donkerder kleurtje in m’n haar.?

Xox

3 Reacties to “Day 08 – A Moment”

  1. Jan 15 november 2010 bij 23:16 #

    Wooooow haha jij hebt echt superveel verschillende dingen gehad!
    Gedurfd zeg (ik was al trots op m’n overwinning van lang haar (tot m’n kont) naar een bob XD)
    Ik vind bruin en kort het leukst staan denk ik!🙂

  2. Judith 17 november 2010 bij 15:13 #

    Er zitten inderdaad erg verschillende haarstijlen tussen!
    Leuk artikel🙂

  3. ikke 8 oktober 2011 bij 21:14 #

    ziet er goed uit, enne, ik heb de indruk dat je haar enorm snel groeit. mijn haar dat groeit bijna niet. (ongeveer 1 cm op 1 jaar)
    toen ik die eerste foto zag, moest ik meteen denken aan een buurjongetje, (waar we in de periode 1970 – 1983 woonden) die is als ik me goed herinner in 1969 geboren.

Geef een reactie

