Day 07 – Your best friend

14 Nov

Mijn beste vriend. Nou moet ik zeggen dat ik niet echt 1 specifieke beste vriend heb! Op de basis school had ik wel altijd een beste vriendin! Deze is tot in de 4e klas zowiezo mijn beste vriendin geweest. Hierna zijn we een beetje uit elkaar gegroeid! Daarnaast had ik nog een andere beste vriendin. Ze was altijd mijn buurmeisje. Daarna ging ze verhuizen en spraken we elkaar niet zoveel. Toen ging ik ook verhuizen en spraken we elkaar weer wat meer. Toen hebbe we een knipperlicht vriendschap gehad. En nu is ze verdwenen uit m’n leven. We zijn beide onze weg gegaan, ook al mis ik haar soms best! Deze beide vriendschappen gingen om een verkeerde manier mis. De een kreeg verkeerde vrienden en de ander vond andere dingen belangrijker al vriendschap. Of zo voelde t voor mij.

Sindsdien noem ik dus iemand niet zomaar meer mijn beste vriendin, Want wat is nou een beste vriendin? Iemand die er voor je is als je in een dip zit, iemand waarmee je kunt lachen en huilen, iemand die ja alles kunt vertellen zonder dat hierna de hele wereld het weet? Tja ik weet het niet.  Ook vind ik beste vriendin altijd een beetje een woord wat kinderen gebruiken. Dan is die hun beste vriendin en 3 weken later weer een ander.

Maar desondanks heb ik wel een super lief vriendinnetje! Ik ken haar al super lang, en ik ben op scouting een hele poos haar leiding geweest. Ze is echt mijn schatje, en ondanks dat we 3 jaar leeftijdsverschil hebben kunnen we heel goed praten! We denken het zelfde over veel dingen en kunnen ook onze eigen mening aan elkaar kwijt. Over wie ik het heb? Over Daantje! We kunnen samen lachen, samen super lol hebben en heel goed samen taart bakken. Ondanks dat we elkaar niet veel zien, is het altijd super gezellig. Zo gaan we bijna altijd als we afspreken wel wat; bakken, taart muffins of brownies!

So this is not my best friend, maar ze komt wel heel dicht in de buurt!

Ze is gewoon m’n maatje, m’n praat maat, m’n lachmaat en m’n lolmaat!

Xox

3 Reacties to “Day 07 – Your best friend”

  1. Floor 14 november 2010 bij 14:45 #

    Ik ben het in grote lijnen zeker met je eens. Ik vind het leuker om allerliefste vriendin te zeggen🙂

  2. Judith 14 november 2010 bij 17:10 #

    Leuk artikel!🙂

  3. daniellaaa 15 november 2010 bij 18:20 #

    Wij zijn vriendjes! Jij & ik(A)

    Maar superleuk hoor!:)

    liefss.xx

Geef een reactie

