Barry M Dazzle Dust Tan en Winter Berry

14 Nov

Joah, hier dan deel 2 van de Barry M Dazzle Dust riviews. Nu zijn nr 88 Winter Berry en nr 39 Tan aan de beurt! Ik zal niet meer wat vertellen over de potjes, de prijs en de fallout! Maar natuurlijk wel wat ik van deze kleuren vind.

Dus laten we beginnen bij Tan. Dit is, zoals ik al zei, een mooi lichtbruine kleur. Deze kleur gebruik ik zelf vaak in m’n binnenste ooghoek. Dan Winter Berry. Dit is een mooie, wat donkerdere, paarse kleur. Deze gebruik ik vaak in mijn buitenste ooghoek. Beide kleuren hebben best wel wat shimmer!

Dan natuurlijk nog we even de swatches. Beide kleuren zijn zonder oogschaduwbasis en met 1 vinger veeg aangebracht. Zoals je ziet is de Tan niet super goed zichbaar, maar wel goed gepigmenteerd. En tja, verder weet ik der ook niet zoveel over te vertellen.

Maar even in het kort *ookal was het hierboven ook al kort*; mooie kleuren, goeie pigmentatie.

Wat vinden jullie van deze 2 kleuren?

Xox

Geef een reactie

