Barry M Dazzle Dust Baby Blue & Silver Iredecent

14 Nov

Barry M Dazzle Dust, I love them! Mooie losse poeder met veel shimmer! Ik heb 4 Dazzle Dust en 3 Fine Glitter Dust. Vandaag de 1e riview in een reeks van 3!

Vandaag zijn de Dazzle Dust aan de beurt en laat ik jullie nr 20 Baby Blue en nr 8 Silver Iredecent zien! Baby Blue is een mooie licht blauwe kleur en Silver Iredecent een witte kleur.

Oke laten we vooraan beginnen. De verpakking. Het zijn super kleine potjes, nouja klein. Ter grote van een 2 euro munt zo ongeveer. Het zijn glazen potjes met een zwarte dop. Op de dop staat met sierlijke letters Dazzle Dust by Barry M en daaronder de website! Best wel Classy dus!

Dan de inhoud. Het potje lijkt erg klein, maar zit zo goed als tot de rand vol. Ook hoef je maar weinig te gebruiken!

De kleur, nou deze kleuren zijn echt super! Super gepigmenteerd en super mooie kleuren! Zo heb ik ze hier aangebracht met 1 veeg, zonder oogschaduwbasis. Oogschaduw basis is wel verstandig om er onder te gebruiken voor een ooglook! Verder heb je bij deze losse poeders wel last van fallout, dus beetje opletten!

Dan de prijs, deze is € 5,50. Dit vind ik eigenlijk helemaal niet veel als je ziet wat je er voor krijg.

Al mijn Dazzle Dust en Fine Glitter dust heb ik gekocht bij Alice and Jo Havensentials .

Wat vinden jullie van deze losse poeders en hebben jullie er al 1 in bezit?

Xox

Geef een reactie

