Day 05 Und 06 Your definition of love Und Your day!

13 Nov

Vandaag even 2 voor de prijs van 1. Gister had ik zo’n drukke dag dat ik gewoon bijna niet achter de pc gezeten heb! En aangezien ik niet weet als je bij wordpress ook berichten kunt plannen, vandaag dus 2 days in 1 bericht.. Haha.. Hier na ga ik foto’s maken voor nieuwe artikels! So wees niet getreurd, er komen ook nog andere berichten die niet over de challange gaan!

Lets start with day 05; Your difinition of Love

Nou het word love dat komt dus niet in mijn woordenboek voor! Na mijn lange relatie, gaat love niet met mij samen! Gelukkig valt onder het word Love niet alleen, een vriendje! Voor mij zijn hele kleine dingetjes al love!

Zoals mijn oppaskindje die boos word, Ik vraag waarom en hij zegt, ik wil niet dat je weer na huis gaat! Mijn ouders die sochtends mijn brood voor me smeren. Mijn Mam die met mijn zoveelste sjaal bezig is. Mijn oma die handschoenen voor me aan het breien is. Mijn opa die kniepertjes voor me bakt. Mijn broer die heel sneaky aan m’n mam vraag wanneer ik ziek ben, gaat het wel goed met Juudith? Mijn vader die me op m’n werk even helpt met spullen binnen zetten. Mijn vrienden die zeggen het was weer een leuke avond.

Zo zijn er nog honderd andere dingentjes, maar zulk soort kleine dingetjes maken mij blij en wanneer ik blij ben voel ik me goed. Bij dit soort dingentes krijg ik het gevoel van liefde, vriendschap, houden van.

So what is your definition of love?

Und dan Day 06; Your day

Nou mijn dag? Om kort maar krachtig te zijn. Relax en goed te doen! Voor jullie niet echt een intressante dag, want ik heb van 9 tot 5 gewerkt! M’n pap kwam me ophalen van het werk *we carpoolen, haha* en bij thuis komst ben ik eerst eens eventjes lekker op de bank gaan hangen! Heerlijk! Mijn ouders zouden vanavond weg zijn, ook al met het eten dus ik heb heerlijk voor mezelf gekookt. Of nouja gekookt? Oven aangezet, shoarma in de pan en wachten tot het klaar is. ghehe! Daarna lekker met een bordje en een broodje shoarma op de bank gaan zitten! Hierna heb ik voor actie schoenen doos *dit is een actie bij ons in de kerk* een schoenendoos ingepakt en gevuld met leuke spulletjes voor kinderen in onderandere Moldavië, Namibië, Oeganda, Sierra Leone, Togo, Ukraïne en Zambia. Deze schoenendoos moet je dus vullen met spulletjes waar de kinderen daar wat aan hebben. En je kan ook kiezen als het voor een jongen of meisje is en welke leeftijd. 2 tot 4 5 tot 9 en 10 tot 14. Wij hebben gekozen voor een meisje van 5 tot 9 jaar. Wat hebben we er in gedaan? Tandenborstel, tandpasta, borstel, zeep, handoek, washandje, elastiekjes, haarschuifjes, potloden, pennen, schriftjes en een speelpoppetje. Wil je meer over deze actie weten, of misschien zelf ook meedoen, klik dan even hier. Verder word mijn dag dus, zoals je helemaal bovenaan al kan lezen, Bank hangen, Happy feet kijken en foto’s maken en dingetjes bedenken voor watevahdude!

Dit was dus mijn dag, niet echt boeiend! Maar hoe was jullie dag?

Xox

Eén reactie to “Day 05 Und 06 Your definition of love Und Your day!”

  1. Josephine 14 november 2010 bij 11:02 #

    Vandaag wordt het voor mij een huiswerkdagje en jouw definitie van liefde is echt goed!

Geef een reactie

