Day 04 – What you ate today

11 Nov

Ik eerst even snel iets persoonlijks. Ik ben al de hele week ziek, vanaf vrijdag. Heb de hele week bijna alleen maar op de bank gelegen, en totaal niet gepc’t! Dus ook niet echt met de blog bezig geweest. Wat ik dus wil zeggen, tot en met zaterdag zijn er waarschijnlijk niet echt update’s op de 30 days challange na. Hiervoor had ik veel al vooruit getypt. Maar verder had ik dus geen artikels klaar staan. Dus moeten jullie het hier even mee doen! Sory!

Dan nog even een vraag, Wat vinden jullie leuk op te lezen op watevahdude?

Dan nu op naar de Challange; wat heb ik vandaag gegeten. Nou dit is niet super veel haha!! Maar lets start.

Ontbijt; 2 broodjes met kaas met een glas sap.
Tussendoor; 2 kaakjes * zo’n droog koekie * en een kittekattie
Middageten; 2 broodjes smeerworst en een beschuit met hagelslag
Tussendoor; weer een kaakje en een chocolade koekie
Avondeten; Doppers, gebakken aardappels, snitzel en een bak yoghurt.

That’s it! Op het geen na, dat ik nu zo nog ff wat ga drinken en natuurlijk even wat ga kanen! ghehe!
Zo en wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag?

Xox

2 Reacties to “Day 04 – What you ate today”

  1. Josephine 11 november 2010 bij 20:26 #

    hihi kaakjes, wat een grappig woord!

  2. Judith 12 november 2010 bij 21:35 #

    Haha, kaakjes ken ik precies niet ?😀
    Zelf heb ik vandaag ook niet echt veel gegeten,
    ik denk dat ik dadelijk nog even een chocoladekoek uit de kelder ga grabbelen haha.

Geef een reactie

