Day 03 – Your parents

10 Nov

Tja mijn ouders.. Wat kan ik der over vertellen. Mijn Papie werd geboren de 8e van juli in het jaar ’55. Mijn vader werkt als kledingverkoper in een winkel voor oudere meneertjes! Hiervoor heeft die bij een beddenzaak, een bloemenzaak en nog wat andere dingen gewerkt. Papie was altijd erg actief, zo speelde die muziek, volleybalde die en heeft die aan zaalvoetbal gedaan.

Dan naar mijn Moemoe. Deze werd geboren de 30e van september in het jaar ’59. Mijn moeder heeft nooit verder geleerd en ging op haar 16e werken bij de Union *Ja, van die fietsen* Hierna heeft ze Bij mensen thuis schoongemaakt. In 2000 ging ze als koster bij ons in de kerk werken! In deze tijd ben ik veel bij mijn “2e ouders” geweest. Dit is een vriendin van m’n mams en hier ging ik vaak eten wanneer m’n ouders er niet waren en hier speelde ik ook veel. Zij hadden 4 kinderen, dus altijd gezelligheid. Dit is een soort van mijn 2e thuis en de meiden noem ik dan ook mijn kleine zusjes en de jongen m’n broertie!

Verder valt er niet veel boeiends over mijn ouders te vertellen, behalve dat ik ondanks dat ik wel eens ruzie heb, het altijd veel lol met ze is!

Xox

Eén reactie to “Day 03 – Your parents”

  1. Judith 11 november 2010 bij 17:38 #

    Ik vind het echt leuk om deze persoonlijke berichten over je te lezen.
    Ik lees ze daarom dus ook elke keer weer volledig uit!
    Erg leuk bericht dus! ;D

Geef een reactie

