Day 02 – Your first love

9 Nov

My first love.. Dit word een lachertje! Mij first love is namelijk heel lang *nou ja heel lang* zo ongeveer mijn hele basisschool periode mijn knipperlichtvriendje geweest! Volgens mij was het in groep 2 de 1e keer! I know ernstig! Vanaf groep 5/6 ging bij ons de liefde door de klas. Zo hadden wij maar 6 jongens in de klas en 14 meiden! Yup, heel oneerlijk verdeelt. Zo was mijn eerste liefde S! Daarna heb ik zo’n 3kwart schooljaar met Patrick verkering gehad. Yup 2 uit de klas gehad. Hierna heb ik inmensvaak verkering gehad met S. Dan was het een week aan, dan weer 3 weken en dan weer een maand! Dit kwam natuurlijk nooit verder dan handjes vast houden, samen spelen en op kamp naast elkaar fietsen! Onderwijl heb ik in groep 7 of 8 nog een poos verkering gehad. Tot 2 keer toe. De 1e keer zo ongeveer een half jaar. Van deze liefde wist niemand, maar dan ook niemand van de klas af. We schreven briefjes aan elkaar en gaven die op de terugweg naar huis aan elkaar. Hoe het uit ging was heel grappig, met bankhockey was ik meestal de ruige van de meiden, en bleef ik vaak over met m’n vriendin. Dit vond M niet zo leuk en wou de bal bij me weg maaien, helaas raakte hij hierbij ook mijn been! Tja dat is natuulijk niet zo goed! Daarna heb ik nog even weer verkering met hem gehad en was het done!

Toen kwam ik op de middelbare school. In de eerste klas zat ik nog wel eens achter S aan en in de 2e klas werd ik hevig verliefd op E. E was alleen iets ouder *lees 4 jaar* als mij en draaide als dj op ons schoolfeest. Na hem op Valentijnsdag een uigebreide kaart gestuurd te hebben, mijn oom en nicht het grappig vonden hem te bellen en een aantal keer hevig naar hem loeren in de kerk, vroeg ik hem op het schoolfeest verkering! En met resultaat! Dit duurde alleen niet super lang. Met 3 maand vond ik het niet leuk meer en ging het uit!

In de 3e klas heb ik 2 weken verkering gehad met F, dit was alleen niet handig. Hij verlegen ik verlegen en vrienden die ons probeerden te koppelen. Tja dat werkt niet! Daarna kwam S *een andere s* en hier heb 3 maanden 3 weken en 3 dagen verkering mee gehad! Hij woonde ook bij mij int dorp, dus we fietsen samen naar school en weer terug, waren de pauzes bij elkaar en ga zo maar door. Tja dat gaat dus fout!

Hierna heb ik een poosje verkering gehad met I. Dit was een vriend van m’n nicht. Destijds ging ik veel met haar vrienden groep om en dit was echt heel leuk! Alleen werkte de verkering niet echt, aangezien hij zo’n 40 km verder woonde. En toen, toen kwam mijn grote vlam, nou ja grote, hij is weer uit. Maar toen kwam C. Hij was jaren mijn leiding op scouting. Totdat ik naar de oudere groep mocht. We begonnen wat te chatten en vonden elkaar wel heel erg leuk! Grote nadeel, er zat 6 en een half jaar leeftijdsverschil tussen ons! Tja dat is op je 15e best veel! Dit was na al mijn vorige verkeringetjes wel een succes. Deze bleef bijna 4 jaar hangen. Helaas werkte het niet meer, naarmate ik ouder en volwassener werd en besloten we er mee te stoppen! Hierna heb ik nog wat scharrels gehad plus een vriendje M. Dit begon afgelopen zomer en raakte 2 weken geleden uit.

En nu heb ik besloten eeuwig vrijgezel te blijven! Al zal dit mij wel niet lukken!

So A big story. Ik snap t volkomen als je halverwege bent afgehaakt! But I hope that you read this with fun! Ik moet er zelf bijna om lachen als ik zie hoe ik bezig ben geweest!

Xox

3 Reacties to “Day 02 – Your first love”

  1. Pretty Beauty Land 9 november 2010 bij 15:55 #

    Altijd grappig om zoiets te lezen! hahaha

  2. Judith 9 november 2010 bij 17:45 #

    Leuk artikel zeg! Ik ben helemaal niet halverwege afgehaakt, maar heb mét plezier doorgelezen tot het einde van je verhaal. Ik vind het altijd wel leuk om zoiest te lezen over andere bloggers.

  3. daniellaaa 10 november 2010 bij 14:46 #

    Haha, lekker bezig juu!:D

    geniaal stukje!

    liefss

Geef een reactie

