My Nails; Black and Silver

8 Nov

 Vandaag een My Nails, met mijn allereerste Gosh lakje! Yes I know, het is ernstig. Maar toen ik dit lakje zag moest ik hem gewoon hebben! En om welk lakje gaat het dan.. Om het zilverkleurige lakje nr 555. Dit is echt een super kleurtje!

Voor ik begin, my excuse voor de niet zo netjes gelakte nagels. Ik ben daar best slecht in, ghehe! En deze foto heb ik gemaakt terwijl mijn nagels nog aan het drogen waren, dus ik had het gesponste wat op m’n vingers zat er nog niet afgehaald! Genoeg excusses, lets start!

Eerst heb ik een basecoat aangebracht, en daarna een zwarte nagellak. Ik heb de zwarte lak van de multi dimension lijn van essence. Hierna heb ik de zilveren kleur gesponst over mijn nagels. Hierna heb ik de zwarte kleur ook nog weer gesponst. Basecoat erover en tadaa, done!

Ik hou echt van dit soort nagels. Het is vrij makkelijk, maar ziet er toch anders uit als een nagel die in 1 kleur is gelakt!

Dus wat vinden jullie van deze: My Nails?

Xox

4 Reacties to “My Nails; Black and Silver”

  1. Desiree 9 november 2010 bij 06:43 #

    Mooie kleuren combi!

  2. Priscilla 9 november 2010 bij 12:37 #

    Ik ben ook weg van dat gosh lakje.. ik sta er telkens mee in mijn handen in de winkel, maar kan hem tot nu toe nog weerstaan!

  3. Judith 9 november 2010 bij 20:31 #

    Mooi lakje!

  4. Angelique 11 november 2010 bij 15:18 #

    Mooi!

Geef een reactie

