Day 01 – Introduce yourself

8 Nov

21 juli 1990 was de dag dat ik het zat was mijn moeders buik te bezetten. Deze dag kregen mijn ouders hun 2e kind, en mijn broer zijn zusje. Mijn naam werd Judith! Vanaf mijn geboorte woon ik al in een klein dorpje tussen Zwolle en Staphorst. Dit natuurlijk met plezier!  Ik was altijd het meisje wat zich wel stilhield en ja en amen zei. Ik was en ben altijd met iedereen bevriend. Gelukkig heb ik geleerd voor mezelf op te komen en ben ik nu iemand die wel zegt wat die der van vind!

Van school hield ik nooit zo en daarom doe ik nu een avondcursus tot bloemist. Hiervoor heb ik mijn vmbo zorg en welzijn diploma behaald. En heb ik mijn opleiding tot lifestyle designer weten af te ronden. Naast mijn avondcursus werk ik 3 dagen in de week in een bloemenwinkel en pas ik 1 dag in de week op een ontzettend lief jongentje van bijna 4 jaar!

De rest van de week hou ik me bezig met scouting en muziek maken. Jullie zullen wel denken, scouting? Das toch voor jongens? Nee hoor! Ik doe dit al vanaf mijn 4e jaar en doe dit nog steeds met plezier! Ik geef nu zelf leiding aan de jongste speltak, de groep met de schattige kindje. Namelijk kinderen van 5 tot en met 7 jaar. Verder zit ik ook nog bij de ouderen groep. Dit is voornamelijk leuke dingen doen en gezellig zijn met elkaar! Muziek maken doe ik bij show and marching band Jubal te Zwolle. Ik speel op trompet en sinds ik hierbij muziek maak heb ik al behoorlijk wat optredens gehad, waaronder ook een aantal keer in Duitsland en Frankrijk. Verder hou ik erg van tekenen. Ik teken voornamelijk fantasy dingen. En natuurlijk hou ik van meiden dingen zoals shoppen, gezellig doen met vriendinnen, beautysite’s bezoeken en meidenfilms kijken!

Voor de rest is mijn levens moto; leef je leven goed, zodat je weet waarvoor je leven doet.

Dus ik doe lekker waar ik zin in heb, en vooral niet waar ik geen zin in heb *wanneer het niet moet* want dat is toch waarvoor je leeft! Genieten!

Ik denk dat jullie nu wel een beeld hebben wie ik ben en wat ik doe! Zo niet? Ask me!

Xox

3 Reacties to “Day 01 – Introduce yourself”

  1. Josephine 8 november 2010 bij 16:16 #

    Leuk, en dat van de scouting is wel heel tof dat je dat doet!

  2. Dieuwke 8 november 2010 bij 19:20 #

    Leuk om te lezen! Ook leuk geschreven.
    Ik ga dr eind deze maand ook mee beginnen (de challenge) kijken of ik t volhoud😉

  3. Judith 8 november 2010 bij 20:26 #

    Leuk artikel! Erg leuk om zo meer over je te weten te komen.

Geef een reactie

