Protest winter kleding

7 Nov

Aangezien ik een gigantische Protest addicted ben, kon dit artikel natuurlijk niet wegblijven. Wanneer ik in stad kom waar een Protest shop zit, moet ik daar gewoon even binnen kijken! Yes, I know, Het is ersntig. Vandaag wil ik jullie mijn favorieten van de wintercollectie laten zien. Dus bekijk en zwijwel weg!

Aller eerst de jas. Deze jas vind ik echt geweldig! De prijs €119,95

Een zwarte hoody. Dit soort prints vind je in elke collectie zo ongeveer terug! Zo heb ik een grijs tshirt met een blauw-groene print! Deze vind ik ook helemaal geweldig. In dit soort shirts kruip ik weg! Heerlijk! Deze kost € 49,95

Zo een zelfde print op dit tshirt! Ik vind het zo gaaf. Der staat niet met koeienletter Protest, maar toch wel iets van een logo. Deze kost € 24,95

Dan een grijs tshirt met een vogelkooi en een zeppelin? Something like that. Vind het modelletje leuk, maar t plaatje iets minder, ghehe. Voor dit shirt betaal je € 29,95

Deze broek vind ik echt super! Het lijkt me een beetje een skinnyjeans, die niet te strak zit! Lalalalalove it! Ik moet gewoon een zwarte broek in m’n kast hebben! Prijs € 59,95

Dan als laatste de mutsen! Ik hou van mutsen! Zo heb ik er ook wel een aantal. Allebei vind ik ze echt super. De bovenste wat normaler en netter. De onderste wat opvallender! Ik vind die pompoenetjes echt leuk om een muts! Beide kosten € 19,95

Echt waar er zitten echt super veel leuke dingen bij deze wintercollectie. Love it! Jullie zien nu ook wel wat voorn kleur ik graag draag, ghehe.

Wat vinden jullie van deze collectie en houden jullie van deze stijl?

Xox

Geef een reactie

