30 Days Challange??

7 Nov

Ik was vanochtend zo een beetje aan het surfen op internet en kwam toen deze hele leuke challange tegen. De 30 Days Challange. Wat houdt het in; 30 dagen lang post je elke dag een persoonlijk iets. Zo moet je op dag 1 jezelf voorstellen, op dag 7 over je beste vriend vertellen, op dag 18 je favoriete verjaardag te vertellen en op dag 23 vertel je iets waar je je beter door voelt. Best leuk toch

Maar nu dus mijn vraag, Vinden jullie dit leuk om te lezen, of hebben jullie zoiets van uhmm, nee doe maar niet. Wanneer ik het wel ga doen, post ik natuurlijk ook nog gewone artikelen!

Dus tell me; Ja of nee voor the challange?

Xox

4 Reacties to “30 Days Challange??”

  1. Josephine 7 november 2010 bij 11:23 #

    Ja dat lijkt me leuk om te lezen!

  2. Angelique 7 november 2010 bij 15:40 #

    Bedankt voor je reactie!
    Vind het altijd leuk om persoonlijke dingen te lezen, dus dat zal ik zeker doen!

  3. Marieke 7 november 2010 bij 16:39 #

    Ja, leuk, doen!

  4. Judith 7 november 2010 bij 18:58 #

    Ja, lijkt mij erg leuk om te lezen. Zo komen we ook weer wat meer over je te weten. En ik blijf je andere artikels ook nog altijd lezen (:

Geef een reactie

