L.A Colors palettes

6 Nov

Van de week vertelde ik al over mijn paketje dat ik binnen had van Boozyshop. Vandaag zal ik de 2 palettes van L.A Colors riviewen. Ocean Breeze had ik zelf al, en ook al geriviewd. Dus deze komt niet aan het woord. Maar de andere 2 wel.

Laten we beginnen met Stormy

Dit is een palette met 5 grijs/groen tinten. De 3 linker zijn echte grijs kleuren en de 2 linker zijn wat grijsgroenig! In elke kleur zitten glitters. Veder heb je bij deze palettes *bij elk van deze serie* wel een beetje last van fall out. Dus bij gebruik je kwast even aftikken.


De kleuren van dit palette vind ik echt super. Ik hou wel van grijs tinten. Veder is het ook goed gepigmenteerd! De swatches zijn zonder oogschaduw basis, en het is 1 veeg van elke kleur.

Dan op naar Lollipop

Dit is een palette met roze en 1 paarse tint! Deze kleurtjes vind ik echt leuk! Ik hou helemaal niet zo van roze, maar van dit palette word ik blij! In het doosje lijken het super velle kleuren, maar in het echt valt het mee.

Het pigment van deze kleurtjes valt me ook niet tegen. Ze zijn niet super erg gepigmenteerd, maar dit is dan ook weer zonder oogschaduw basis.

De prijzen van deze palettes zijn € 3,59 per stuk. Helemaal niet duur dus! En helemaal niet als je ziet wat je er voor krijgt! Helaas kun je met 1 palet niet echt een uitgebreide look maken! Dus je bent wel wat andere oogschaduws nodig. Maar ach, das niet zo’n probleem!

Ik ben weer super blij met deze palettes en weet zeker dat ik ze veel ga gebruiken!

Wat vinden jullie van deze palettes? Het geen wat je der van verwacht had, of valt het mee of tegen?

Xox

Eén reactie to “L.A Colors palettes”

  1. Astrid 14 november 2010 bij 11:10 #

    Ziet er mooi uit! ^^

Geef een reactie

