Pakketje ontvangen

4 Nov

Afgelopen zondag had ik een bestelling geplaatst bij Boozyshop.  Binnen een aantal dagen zou mijn paketje bezorgt worden. En gister was het zover. Hij zat in onze brievenbus! Ik natuurlijk helemaal blij!

Benieuwd wat ik besteld had?

Ik had niet veel besteld, een paar kleine dingetjes die ik graag wou.

Aller eerst 3 palettes van L.A. Colors. Ocean Breeze *die waar ik over geschreven heb, klik*, Lollipop en Stormy. Daarnaast bestelde ik 2 lipbalsems, in de smaken Cherry en Watermelon. En dan als laatste het Jumbo eye pencil in de kleur milk.

Niet een mega grote bestelling zoals je kunt zien, maar ik ben der wel erg blij mee!

Willen jullie riviews van alle producten? En zo ja hoe willen jullie het dan, elk product appart, of palettes in 1 artikel en de andere dingen appart per artikel?

Xox

6 Reacties to “Pakketje ontvangen”

  1. Tine 5 november 2010 bij 13:01 #

    oeh, die palettes!
    x

  2. britt 5 november 2010 bij 19:38 #

    Leuk! Ja ik wil wel graag reviews zien

  3. Judith 5 november 2010 bij 22:43 #

    Oooh, geweldige spulletjes zeg!

  4. Josephine 6 november 2010 bij 14:10 #

    Echt hele leuke dingen❤

  5. Tatjana 6 november 2010 bij 23:44 #

    Leuke dingen zeg!!!😀

  6. Marieke 7 november 2010 bij 18:24 #

    Plakt die watermeloen lipbalsem ook zo bij jou?

Geef een reactie

