New Boots!

3 Nov

Vandaag heb ik even gewinkelt, nouja even? Ik ben naar dalfsen geknort met m’n moeder. Daar bij de scapino echt super toffe schoenen gezien. Deze hadden ze alleen niet in mijn maat. Toen hebben ze even naar een andere locatie gebeld van de scapino, als ze ze daar wel hadden. Bingo natuurlijk, ik moest dan alleen wel even daarheen kaggelen.. Dus wij van Dalfsen naar Dedemsvaart, en Tjackaa, daar lagen mijn beuaty’s!

Nouja om een lang verhaal kort te maken, Ik heb nieuwe schoenen gekocht!

 

Het zijn grijze schoenen, die van de binnenkant met schapenspulachtighaar, gevuld zijn. Heerlijk warm! De buiten kant heeft een beetje zo’n stoere uitstraling, en daar hou ik wel van! Ze lijken allen wel een beetje lomp, maar ach, je kan niet alles mee hebben. De kleur is echt super, en ze zitten fijn! Heerlijk! laat die winter maar komen! De prijs, Nou ze waren afgesprijst van € 29,95 naar € 24,95. Dus voor dat bedrag kon ik deze beauty’s niet laten liggen natuurlijk!

 

Wat vinden jullie van m’n nieuwe aanwinst?

Xox

4 Reacties to “New Boots!”

  1. Desiree 4 november 2010 bij 11:48 #

    Ziet er heerlijk warm uit, maar de laarzen zijn niet zo mijn smaak.

  2. britt 4 november 2010 bij 17:25 #

    Leuke laarzen!

  3. Petra 4 november 2010 bij 17:37 #

    Leuk en zien er lekker warm uit!! Ik draag zelf liever hakken, maar zou er ook wel zo’n warme willen🙂

  4. Tine 4 november 2010 bij 17:59 #

    Ze zijn leuk!
    Ik ben ook nog op zoek naar laarzen
    x

Geef een reactie

