Sleek palette safari

31 Okt

Vandaag een review, over een sleekpalette. Hiervan heb ik er 2, namelijk storm en safari. Ik heb deze palletes allebei gekocht bij Alice and Jo’s havensentials. In totaal zijn er 5 palettes en er zijn een aantal limeted editions.

Vandaag een review over het palet, Safari.

 

Dit palet heeft een aantal groene, bruine en gele tinten en een zwarte en een witte kleur. De zwarte en de bruine kleur, helemaal links zijn allebei mat. De andere kleuren zijn shimmery. De pigment van dit palet is echt super! Met 1 veeg over de oogschaduws krijg je het resultaat wat hier onder ziet.

De linker helft.

En de rechter helft. Bij de linker helft kun je zien, dat je de meest linkse-onderste kleur niet heel goed ziet, maar voor de rest echt super!
Ik gebruik dit en m’n andere sleek palet best wel vaak!

De kosten van dit palette zijn € 7,25, Niet duur dus!
Je kunt ze dus bestellen op Alice and Jo’s havensential. Momenteel hebben ze hier ook een leuke sale, dus zeker het kijken even waard.

Wat vinden jullie van dit palet en hebben jullie zelf ook palettes van sleek?
Willen jullie ook een review van mijn andere sleek palette?

xox

5 Reacties to “Sleek palette safari”

  1. Floor 31 oktober 2010 bij 16:31 #

    Mooie kleurtjes hoor! Ik wil wel graag het Storm palette🙂

  2. Judith 31 oktober 2010 bij 20:40 #

    Ziet er goed uit🙂

  3. Tine 1 november 2010 bij 11:00 #

    mooie kleurtjes, zelf heb ik er nog geen palette van
    x

  4. Pretty Beauty Land 1 november 2010 bij 20:10 #

    Ik ben gek op deze palette!

  5. Ellen 2 november 2010 bij 17:14 #

    ik heb hier nog geen pallette van, wil eerst sparen voor de 88 palletes.

Geef een reactie

