De kapper knipte….

27 Okt

Vandaag ben ik naar de kapper geweest. En dit vond ik wel leuk om met jullie mee te delen.
Ik heb echt haar waar niet veel mee kan, als k met een krultang krullen maak is het der met een uurtje weer uitgezakt. Doe ik leuk m’n haar opgestoken, zak t weer uit en ziet het er niet zo tof meer uit en ga zo maar door. Lang haar staat mij ook niet echt, hoe graag ik ook lang haar wil. Dus wat doe je dan, haar maar weer kort.

Zo vandaag ook. M’n haar werd weer redelijk lang, dus tijd voor een knipbeurt. Der is niet super veel vanaf, maar er zitten wel weer laagjes in!

Dus zie hieer het resultaat

De foto van after is niet zo mooi, maar de kapper had er allemaal spul ingesmeerd.. ghehe..

Dan nog even een foto van de zeikant:

Ben der zelf wel blij mee. Nu lijkt het tenminste weer wat meer. Aangezien ik super dun haar heb, wat niet tof is.

Wat vinden jullie ervan?

Xox

3 Reacties to “De kapper knipte….”

  1. Tatjana 27 oktober 2010 bij 12:52 #

    Ik vind je kapsel erg mooi!
    Je haar lijkt inderdaad voller.🙂

  2. Tine 27 oktober 2010 bij 13:55 #

    Je haar lijkt echt volumieuzer!
    x

  3. britt 31 oktober 2010 bij 17:49 #

    Ja je haar lijkt voller! Staat je goed

Geef een reactie

