My outfit; Chilling with my friend

25 Okt

Vandaag ging ik een middagje chillen met Daantje! We zouden taart gaan bakken en lekker gaan bijkletsen, foto’s uitwisselen en de hele mikmak. Hiervoor had ik natuurlijk een relaxte *is dat een woord?* outfit aan.

Maar wat had ik aan?

* Paars tshirt van de Sting. Zo’n standaard model.
* Zwart Giletje van de C&A
* Spijkerbroek van de Scooter
* Riem van de Okay
* Roze Vans

Ik hou echt van zulk soort outfits. Lekkere skinny jeans, comfi shirtje der op en lekkere skate schoenen der onder! heerlijk!
Kan met een net paar schoenen, als een nette outfit en met een paar skate schoenen of gympies wat stoerder.

En, wat vinden jullie van mijn Look?

Xox

4 Reacties to “My outfit; Chilling with my friend”

  1. Judith 26 oktober 2010 bij 16:11 #

    Jaa, leuke look!🙂
    & ja, ik denk wel dat ‘relaxte’ een woord is, haha.

  2. Tine 26 oktober 2010 bij 18:43 #

    Ik vind giletjes wel mooi🙂
    x

  3. Lynsey 26 oktober 2010 bij 22:18 #

    Leuke look!
    Leuk gecombineerd!

  4. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:37 #

    Wat een sportieve, leuke en frisse outfit.
    Leuk hoor.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

