La Colors, 5 color matellic eyeshadow palette

24 Okt

Dit product heb ik al zo lang of zo lang? een poosje, maar vond het toch wel de moeite waard om der wat over te schrijven. Dit pallette kocht  ik samen met 2 NYX palettes bij boozyshop.
Ik vind dit echt een super fijn palette.

Laten we voor aan beginnen. De verpakking. Hier kijk ik eigenlijk nooit naar. Een verpakking hoeft van mij niet persee mooi te zijn. Zolang het product maar fijn is. Bij dit palette vind ik het wel fijn dat je de kleuren erdoor kunt zien. Het formaat vind ik ook niet erg, het is niet super groot, wel handig om zo mee te nemen.

Dan de prijs. Echt niet duur. Voor € 3,59 en er zijn 24 verschillende palettes. Dus keuze genoeg, en voor iedereen wat wils! Erg handig!

Dan de swatches.

Hier ben ik dus best wel tevreden over. Best veel pigment, zoals je kunt zien. De zwarte gebruik ik nog wel eens voor een smokey eye, de andere gebruik ik nog al eens om gewoon een simpel lijntje boven me oog te maken. Dit vooral als ik haast heb.

Verder ben ik dus erg tevreden over dit palette, fijne prijs en mooie kleuren. Zeker het bestellen waard.

Hebben jullie ook een palette uit deze serie en zo ja wat vinden jullie ervan?

xox

4 Reacties to “La Colors, 5 color matellic eyeshadow palette”

  1. Tatjana 25 oktober 2010 bij 11:30 #

    Ja, ik heb er eentje in tea time maar ik ga er binnenkort nog wat kopen bij cherryculture!🙂

  2. Judith 25 oktober 2010 bij 16:31 #

    Ziet er goed uit, haha.

  3. Tine 26 oktober 2010 bij 18:50 #

    Ze hebben erg leuke palettes!
    x

  4. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:38 #

    Wat een leuke palette.
    I love the colours.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

