Geshopt!

21 Okt

Ik heb van de week weer eventjes geshopt. Ik was hoognodig toe aan nieuwe spijkerbroeken. En aangezien ik dus een echte hollander ben ga ik niet bij de sting broeken van € 80,- en plus kopen. Zo ben ik van de week naar Meppel geweest met m’n moeder en ben ik geslaagd voor wel 3 spijkerbroeken, een riem en paar nagellakkies.

Sory voor de creapy foto’s, maar mijn goeie camera ligt in coma.. Dus heb geprobeert ze zo goed mogelijk op de foto te zetten.

Allereerst ging ik naar de Skooter. Ik ben daar sinds mijn 15e zo ongeveer niet meer binnen geweest. Maar vond het toch het proberen waard, aangezien ze daar altijd wel redelijk goedkope broeken hebben, die erg fijn zitten. Hier kocht ik 2 spijker broeken. Allebei skinny’s. *ik hou van skinny’s*

Deze broek heeft hele leuke accenten bij de boortrand. Hij zit ook precies goed en hierbij hoef ik dus geen riem om. Deze broek was € 29,95

Deze broek is een nette broek, maar dan toch met wat, tja hoe noem je dat, stoere accenten. Er zitten zegmaar van die stukken in waar het kapot lijkt! erg tof. Verder zit er bij de rits een soort “riempje” Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. maar dit ziet er leuk uit! Deze broek was ook € 29,95

Hierna op naar de Okay. Hier hebben ze ook altijd “dure” broeken, maarja ik moest *vond ik zelf* ook een broer met een normale pijp. Deze waren nergens anders te vinden, dus toch maar bij de okay wezen kijken. Hier hadden ze overgens wel een leuke actie. Bij bepaalde broeken kreeg je een riem t.w.v van € 19,95 gratis. Hier heb ik ook een broek gehaald. Gewoon simpel model. Hij was dan wel duurder, € 59,95 maar ik had er dus wel een riem gratis bij.

 Deze broek is van het merk Only en zit echt super fijn! De riem die je erbij kreeg, mocht je zelf uitzoeken. Ik ben gegaan voor een zwarte riem, aangezien ik witte en bruine riemen heb, maar die kleur kleren niet vaak draag, en geen zwarte riem heb en best wel veel zwart draag.

Op de foto is het niet heel erg goed te zien, maar het is dus een gewone “normale” zwarte riem. Hij is wel wat breder en de gesp is donker van kleur.

Dan als laatst heb ik bij de Kruidvat nog wat nagellak gehaald. Aangezien het 3 halen 2 betalen was bij essence kocht ik hiervan 3 lakjes. Daarnaast kocht ik ook nog een lakje van Catrice.


Zo kocht ik de Matte topcoat van essence. Hier was ik toch wel erg benieuwd naar, dankzei alle reviews. Daarnaast Catrice nr 100 Wine Tastic, essence colour en go nr 08 Ultimate Pink en essence colour en go nr 11 So glamourous.

Dit waren dus mijn aankoopjes.
Wat vinden jullie ervan?

xox

2 Reacties to “Geshopt!”

  1. britt 25 oktober 2010 bij 12:38 #

    Leuke broeken!

  2. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:39 #

    Ik vind die eerste spijkerbroek heel leuk.
    Leuke spulletjes.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

