Tagg; Als ik moest kiezen…..

20 Okt

Ik ben getagt.. Jaa jaa ik voel me vereerd! Ik ben getagt door Denise van Just Pink.
Wat is de bedoeling, bij elke 2 woorden, keuze maken uit 1. Bij sommigen zul je er van mij reactie achter vinden met een waarom of iets dergelijks..

Komt die dan:

Kleding

Spijkerbroek of Joggingspak   
Lange mouwen of  korte mouwen *tja ik ben een gigantische kouwkleum..
Jurken of rokken *dit past beide niet echt bij me… 
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes * Beidee!
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Klik verder om de rest te lezen!

Make-up

Blush of Bronzer *gebruik t allebei eigenlijk niet
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara * beide? maar zowiezo altijd mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur *ik hou wel van opvallend
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Nagels

OPI of China Glaze *heb met beide geen ervaring
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart * ligt eraan hoeveel tijd ik heb

Body

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken * Rituals

Haar

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast *Beide, met werk bijna altijd vast, anders lekker los

Zomaar

Regen of zonneschijn * like dûh
Zomer of winter *Beidee!
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Soo that was it! Best tof is die eigenlijk! haha.. Toch een aantal waarvan ik dacht.. Hmmm? even denken!

Bij deze tagg ik Josephine  en Desiree.*klik op naam om doorgelinkt te worden =D

xox

3 Reacties to “Tagg; Als ik moest kiezen…..”

  1. Josephine 21 oktober 2010 bij 04:15 #

    Wat leuk, ik ga eens even kijken of ik hem ga doen😉

  2. Desiree 22 oktober 2010 bij 06:33 #

    Leuke tag! Ik ga ‘m dit weekend ff doen😉

  3. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:39 #

    Leuke tag. Deze heb ik ook al eens gehad. Soms is het best lastig kiezen.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

