Nieuwe Header

17 Okt

Jaaaa, ik heb zelf een Header gemaakt.. *zo heet zo’n ding toch? *
Dus ik was even benieuwd wat jullie er van vonden?
I know, hij is wat simpel, maar ik ben dan ook niet heel erg goed in photoshoppen en de hele mikmak, ghehe.
Dit is natuurlijk beter dan t kant en klare ding wat er boven stond van wordpress zelf maar ik vroeg me af is het niet te groen of?
Dus mijn vraag, is het te groen, of heeft iemand nog tips?
Dus kom maar op met de tips en reacties!

xox

3 Reacties to “Nieuwe Header”

  1. Denise (Just Pink) 20 oktober 2010 bij 15:06 #

    Hij is leuk! Misschien kunnen er nog plaatjes bij ofzo of eentje in de hoek ofzoiets?
    Ps. Ik heb je getagged!

    • watevahdude 20 oktober 2010 bij 21:11 #

      ThnQ voor de tip, ga eens even kijke wak der van kan maken..
      Enn dankje voor je tagg!

  2. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:40 #

    Hahaha, ja zo heet het ja.
    Leuk hoor. lekker fris groen.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

