My Eyes; tijdens de JOTA

17 Okt

Zaterdagavond had ik mezelf een smokey eye gemaakt. Deze was best wel goed gelukt, dus hierbij het resultaat.

Wat heb ik gebruikt:

* Oogschaduw basis van etos
* NYX oogschaduw palette; Runway Collection, Super model * hiervan gebruikte ik 2 grijze tinten
* Sleek oogschaduw palette; Storm *hiervan heb ik alleen de zwarte kleur gebruikt*
* Oogpotlood van John van G
* Waterproof mascare eigenmerk DA

En dan hier het resultaat:

 

I know, dit is een beetje een rare foto, maar dit was een foto met daantje, waar ik m’n ogen dicht op had. Hier kun je de overloop een beetje zien.

Wat vinden jullie van m’n resultaat?

xox

2 Reacties to “My Eyes; tijdens de JOTA”

  1. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:41 #

    Ziet er goed uit. Ik vind die eerste foto een hele leuke foto van jouw.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

