Look whats Granny made for me…

13 Okt

Ik heb zooooo’n lieve oma! Ze heeft namelijk een sjaal voor me gebreid.
Nu heb ik mijn hele verzameling sjaals al laten zien. Maar daar is der dus nu weer 1 aan toegevoegd!
En wel dit exemplaar!

Ben der helemaal trots op.. Hij is niet suer lang, maar der zit mega rek in. Hij kan 1 keer om m’n nek en dan kan der nog een knoop in. Vind het zo tof dat die over loopt in kleurtjes! Zoiets heb ik ook al, alleen dan in velle kleuren. *deze ben ik vergeten bij mijn sjaals verzameling..*

En zie hier het prachtding om mijn nek. De foto is niet zo prachtig, maar ik was een beetje druk en wou dit toch even met jullie delen!

Wat vinden jullie van deze sjaal?

xox

2 Reacties to “Look whats Granny made for me…”

  1. Josephine 16 oktober 2010 bij 12:27 #

    awh wat lief van je oma!

  2. Pretty Beauty Land 17 oktober 2010 bij 16:04 #

    Ooh lekker warm! kan je oma er ook niet een voor mij maken!?

Geef een reactie

