Dagje hobby’en

11 Okt

Vandaag ben ik een dagje wezen hobby’en met m’n nicht! We werken door de weeks altijd samen *lees 3 dagen* en vonden het wel weer eens leuk om wat samen te doen! Dit keer was het niet het normale shoppen, maar hobby’en. Beide vinden we het allebei leuk om kaartjes te maken, foto albums in te plakken en op te leuken en ga zo maar door.

Dus we zijn vandaag eerst naar een hobby winkel geweest. Hier hebben we flink geneust en wat dingetjes gehaald. Leuke stickers, achter gronden, kaartjes, 3d vellen en leuke strikjes en bloemetjes! Hierna zijn we naar Anita der huis gegaan! Eerst even geluncht en daarna onze spulletjes verdeelt die we gekocht hadden. En toen maar aan de slag dus. Natuurlijk flink kletsen tussen door. Maar er zijn al resultaten!

Zijn jullie hier benieuwd naar en willen jullie zien wat ik gekocht heb?
Dan ga ik hier een luk stukje over maken met wat foto’s!

xox

Eén reactie to “Dagje hobby’en”

  1. Denise, Just Pink 12 oktober 2010 bij 15:53 #

    Leuk😀 Mijn moeder en tante hadden samen altijd een hobbywinkel en ik vond het vroeger altijd zo leuk om daar te zitten en lekker te knutselen en kaarten maken enzo hihi. Ik ben wel benieuwd naar het resultaat!

Geef een reactie

