Ik gaf mezelf een kadootje!

6 Okt

Ik heb mezelf gister een kadootje gegunt. Nu zullen jullie wel denken; Oke? wat heeft ze gedaan?
Nou ik heb mezelf getrakteerd op iets leuks! Sommigen zullen dit doen met uitgebreid te gaan shoppen, dure make-up te kopen of op vakantie te gaan. Ik gunde mezelf een nitendo wii.

Ik gun mezelf niet vaak wat. Ik koop meestal geen dure kleren, op goeie schoenen na, ik ga niet op dure vakantie’s en heb geen make-up van mac.

Vorig zomer had ik 2 en halve week alleen in de winkel gestaan. M’n baas ging op vakantie en ik mocht de boel draaiende houden. Hierna heb ik voormezelf een nitendo dsi gekocht. Deze heb ik echt super veel gebruikt. Savonds in bed, lange treinreisjes en op momenten dat ik me gewoon echt verveelde.

Zo kreeg m’n baas afgelopen zaterdag de nieuwe folders van de makro binnen. Hier in stond de nitendo wii in de aanbieding. De prijs viel heel erg mee en er zaten ook nog wat extra dingen bij. Wij allebei hevig denken als we dit wouden. En gister maar tot de conclusie gekomen om toch allebei maar een wii te kopen! Dus vanaf gister ben ik dus de trotse eigenaar van een Zwarte nitendo wii! Tja zwart past toch echt veel beter in onze woonkamer en als k op mezelf ga ook veel beter in m’n intrieur.

Ik ga nu dus ontzettend veel gamen in m’n avonduurtjes en wanneer ik me verveel.

Dus heeft er iemand nog leuke tips voor spelletjes enzovoorts?

xox

4 Reacties to “Ik gaf mezelf een kadootje!”

  1. Mariel 6 oktober 2010 bij 17:54 #

    Mario kart is erg leuk, de wii fit en wii fit plus ook..

  2. Josephine 10 oktober 2010 bij 17:05 #

    Oeeeh leuk joh😀

  3. Denise, Just Pink 11 oktober 2010 bij 20:32 #

    Oh leuk! Ik heb er ook een, Super Mario Galaxy vind ik leuk en ehh Mario Kart natuurlijk haha en Wii Fit wij hebben hem ook om laten bouwen dus dan kan je spelletjes downloaden enzo maar heb er nog niet zoveel gedownload.. Veel plezier ermee :D!

    • watevahdude 11 oktober 2010 bij 20:37 #

      Om laten bouwen is ook wel handig ja, hoef je tenminste niet al die dure spelletjes te kopen! Super mario Galexy ben ik ook benieuwd naar!

Geef een reactie

