Nog wat Picc’s EFF

4 Okt

Hier nog een paar foto’s van de Elf fantasy fair!
Op deze foto ben ik echt super trots! Hij is gemaakt door Armelle van Helden.


Nog een groepsfoto, ook gemaakt door Armelle van Helden.
Hier heb ik alleen m’n ogen dicht, haha

Dan nog een foto gemaakt door Zeburaman. Deze is best wel gaaf!

En dan als laatst nog even een foto, waarvan je denk, oke??

Maar we waren een beetje aan het lol trappen en ik wou even wat drinken.
Petra kwam er toen achter dat mijn flesje precies in mijn kroontje kon staan.
Hiervan moest natuurlijk even een picc gemaakt worden, zo hier het resultaat.
Je ziet het niet, maar de dop is ook van het flesje af! Stil staan dus haha!

Nou dat waren nog wat picc’s
Wat vinden jullie ervan?

xox

4 Reacties to “Nog wat Picc’s EFF”

  1. Simone 4 oktober 2010 bij 15:16 #

    Wauuw, jou haar is great (:
    l

  2. Armelle van Helden 11 oktober 2010 bij 11:23 #

    Hi,

    Leuk dat je mijn foto’s gebruikt, en met de eerste erg blij bent.

    Misschien tot een volgende EFF?

    Groetjes,
    Armelle

    • Juudith 11 oktober 2010 bij 16:12 #

      Jaa ben echt super blij met die foto’s!
      Wie weet tot een volgende keer!

      Groetjes

Geef een reactie

