Mijn nieuwe aanwinst!

4 Okt

Okee, naar een poosje geen berichten meer, hier dan weer wat!

Vandaag laat ik mijn nieuwste aanwinst zien, van mijn verzameling!
Afgelopen week was ik aan het winkelen met m’n moeder. Als laatst gingen we nog even langs de intratuin. Natuurlijk eventjes in de koopjes hoek kijken. En wat zag mijn oog daar.. Een Bud Duck! En voor de prijs van € 1,25! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen!

Hierbij dus mijn nieuwste aanwinst:

Issie niet moooi?

Ik vind um in iedergeval tof.

Benieuwd naar mijn hele badeendjes verzameling?
Hou de site dan in de gaten…

xox

Geef een reactie

