Mijn badeendjes..!!

4 Okt

Hier dan mijn badeendjes verzameling! Jullie zullen wel denken, badeendjes verzameling? Okee weirdoo! haha
Maar I love rubberducks!
Het begon zo’n 5 jaar geleden. Toen won ik mijn 1e badeend met een verloting. Deze heeft heel lang op mijn nachtkastje gestaan. Daarna kocht ik zelf zo af en toe een klein eentje. En toen kreeg ik van m’n beste vriendinnetje een budduck als sinterklaas kadootje! Hierna ging het een beetje van: Oo een badeendje die moet ik hebben.. En zo kom k dus aan mijn verzameling. Ik heb ze in allerlei kleuren en maten! En heb ze echt overal vandaan. Van de da tot de rommelmarkt, van duitsland tot in groningen! En tja dan kom je dus op een resultaat van, 117. Hierover heen komen nog een aantal waar ik er 2 of 3 van heb. De dubbelen geef ik vaak bij een geboorte als kadootje. Dus die heb ik niet meegeteld..

Nou aanschouw mijn rubberducks!

Totaal, de hele verzameling. 3 planken uit m’n kast. Hieronder zitten nog 2 planken, dus er kunnen nog wel wat eendjes bij, haha!

1 bruine, en de zwarte.

 De blauwe. Ik vind dat eitje echt zo leuk!

De rode, roze, paarse en oranje!

De gelen. Tja dit zijn toch echt de meesten.

Groen, wit en geel. Helemaal rechts is een lampje, heel tof!

Op mijn tiroler ducks ben ik zo trots! Deze komen dus uit duitsland!

En dan de laatsten, zilveren en de beroepen/figuren.
Ik vind het rendier eendje zo gaaf! haha

Nou dit was dan mijn hele verzameling tot nu toe!

Wat vinden jullie er van?

xox

7 Reacties to “Mijn badeendjes..!!”

  1. Angelique 4 oktober 2010 bij 20:36 #

    Wat een grote verzameling!

  2. Dieuwke 7 oktober 2010 bij 19:40 #

    wat gaaaaf!!!! Mijn oude bijnaam is Badeend hahahah Krijg ze af en toe nog steeds als klein kadootje😛

  3. Aquilance 10 oktober 2010 bij 16:20 #

    Wow, moet je deze verzameling eens zien. Echt zooo gaaf, hihi!

  4. Quirine 20 oktober 2010 bij 20:41 #

    Haha, supercool (:
    x

  5. marthe 30 maart 2012 bij 12:34 #

    nice ik wil ook zo veel badeenden !!!!

  6. lonne 25 september 2012 bij 18:31 #

    kei leuk🙂 ik spaar ze ook🙂

  7. Danielle 19 juli 2013 bij 20:23 #

    Ik heb ze een tijdlang ook verzameld,
    maar nu heb ik zo iets van wat moet ik ermee. Spaar jij ze nog?

Geef een reactie

