Geshopt!

13 Sep

Van de week heb ik lekker geshopt met m’n moeder. En zo kwam ik met wat leuke dingetjes thuis.

Bij de H&M heb ik 2 blousjes gehaald. Deze waren €14,95 per stuk. De kleur zie je op de foto niet heel erg goed Dit blousje is donker grijs gestreept. Met als je de mouwen terugslaat ook een grijsstreepje alleen dan overdwars.

En dit blousje is blauw gestreept. Waarvan de terug geslagen mouwen wit zijn. Ze zitten echt super fijn en zijn een beetje stretch.

Dan heb ik bij de lady Sting een shirt met lange mouwen gekocht. Hiervan had ik ook al een aantal tshirt en ze zitten zo fijn!

Deze is donker blauw ook al lijkt die op de foto van lichter. De prijs hiervan was volgens mij €12,95

Hierna heb ik bij de Taft nieuwe schoenen gekocht. Dit keer een paar goeie laarzen.
 Het zijn bruine leren laarzen die en beetje naar beneden zakken als je ze aan hebt. Ze waren € 50,–

Bij de action heb ik een leggin gehaald. Niet dat ik ze veel draag, maar wou het eens proberen en voor de prijzen daar kan dat wel

Het is een zwart grijzige legging, met onderaan knoopjes die vast ziten.

Bij een haar winkeltje heb ik mijn 3e paar dreads gekocht. Deze gebruik ik voor de fair. Ik had al 2 pakjes, 1 in deze kleur en 1 in een bruine kleur. In elk zakje zitten *volgens mij * 11 dreads die je dubbel invlecht. Hierdoor heb je dus 22 slierten per pakje.

En dan als laatst nagellak. Bij de kruidvat heb ik 2 lakjes van Catrice gekocht.

links nr. 120 Plum Play With Me en rechts 110 Poison me, Poison you! Hiervan volgt nog een nail of the day.
En bij de Da heb ik een lakje van Miss Sporty gekocht.

Het is een donker blouw lakje, zonder glans. Ookal lijkt dat in heb potje wel zo.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

xox

Geef een reactie

