4 mooie mannen!

4 Sep

Jaa jaa, k zag dit al op verschillende weblogs verschijnen, en dacht he tof!
Dus ik zal mijn 4 mooie mannen eens even met jullie gaan delen!
Op nr. 1 staat natuurlijk mijn mister x *nouja eigenlijk is het m’n vriend sinds deze week hihi, maar mister x klinkt wel tof*
Dan de 4 kerels die ik het leukst, knapst, tofst en lkkrrst vind haha..!!

Number onooo.
Natuurlijk mister jack sparow him self, Johnny Depp. Men ik hou van die kerel *oke das overdreven* maar hij is zo hot! Ondanks dat die zo ongeveer m’n vader kon zijn!

Dan number Tzwei. Heath Ledger. Helaas overleden op een te jonge leeftijd, maar als nog wel een hottie. Vind hem helemaal geweldig in de film 10 things I hate about you * niet gezien, snel kijken! *

Number 3. Yves Huts! Deze zullen de meesten wel niet kennen! Maar hij is de basgitarist, van 1 van m’n favoriete bandjes! Epica! Ik hou van mannen met lang haar, maar dit haar is gewoon helemaal te hot!

En dan the last one! Ferry somogyi! Ooit wat ik totaal gtst verslaafd, en rick was mijn held! Ik was zooo blij dat hij terug kwam! haha!! Hot is die iig wel!

Dit waren mij Hotties.

Wat vinden jullie van deze kerels en wie vinden jullie helemaal hot?

xox

2 Reacties to “4 mooie mannen!”

  1. Josephine 8 september 2010 bij 17:29 #

    Ik ken alleen Johnny Depp hiervan, haha

  2. pietaaa 24 oktober 2011 bij 16:20 #

    de 2 bovenste…heeeerlijk

Geef een reactie

