Mijn verzameling # 2

1 Sep

Vandaag deel 2 van mijn verslaving en wel oorbellen. Oorbellen kun je noooit genoeg van hebben, vandaar dat ik er ook wel redelijk wat heb. Knopjes of hangers, ik vind het allebei leuk! Ookal draag ik vaak knoopjes, vooral omdat het handiger is, heb ik ook best wel wat hangers. Vanaf mijn 11e heb ik gaatjes. Tot die tijd, durfde ik nooit gaatjes te laten schieten, maar een vriendin wist me over te halen en samen hebben we gaatjes laten schieten(zij alleen het 4e gaatje). Daarna heb ik jaren met m’n zweerknopjes ingelopen en ze nooit uitgehad. Ik wou ze er alleen uithalen als k doodskopknopjes kreeg, en ik wist toch wel dat ik die niet mocht. Totdat mijn broer en zijn vriendin mij een paar oorbellen voor m’n verjaardag gaven. Je raad het al, doodshooftjes! En sindsdien koop ik elke keer weer oorbellen.

Hier dan mijn verzameling:

Allereerst mijn “pareltjes”. Links en rechts zijn de normale maat zegmaar, roze en wit. en de middelste is een wat grotere met een printje erop. De middelste heb ik echt supervaak in.

M’n fun oorbellen. Deze heb ik super veel gedragen in me periode dat ik skater/emo was. Komen volgens mij allemaal bij de six vandaan.

En deze, tja? de gele sterretjes heb ik gekocht, omdat ik gele oorbellen nodig was. Ze zijn overgens zo vel, dat ze bijna licht geven. De groene heb ik wel veel gedragen. De houten draag ik super veel en de zwarte die draag ik vaak als k ergens vrij netjes gekleed naar toe moet.

De linkse heb ik gekregen toen ik geboren ben. Iemand die dacht het is een meisje, die krijgt vast oorgaatjes. De rechtse zijn heel vet, en van echt zilver, alleen zitten ze een beetje irritant!

 M’n zilveren oorbellen. De ringetjes helemaal rechts heb ik eigenlijk nooit gedragen, ze gaan zo moeilijk dicht! Daarnaast een dobbelsteentje, de andere ben ik verloren. Dan spinnetjes met een steentje. De beruchte doodshooftjes. En de laatste zijn 2 vlindertjes, gekregen van iemand die op een eiland is geweest ergens waar ik geen idee van heb. Draag ze eigenlijk nooit, ben bang dat ik ze kwijt raak.

Dan m’n hangers!

Hier al m’n zelfgemaakte oorbellen. Zijn niet heel bijzonder maar ach. Helemaal rechts m’n kerstbal oorbellen, love them! Dan zwart met doorzichtige steentjes, zijn heel lang en onhandig. De blauwe met zilver en wit, zijn wel tof, de bruine en groene ook. De geel met groene, niet tof! De paars zwart pareldingen zijn stom, ze zijn zwaar en irritant. En de blauweparels zijn leuk!

M’n bruine oorbellen. De linkse zijn best wel groot maar wel tof. Middelste heb ik gebruik toen ik naar de Fair ging en als piraat was en de rechter zijn een ringetje met een balletje erboven. Deze zijn wat langer.

Alle zwarte oorbellen. Links zwart met zilver, ritsluitingen, vioolsleutels, langere en zwaardere hangers en beertjes.

Wit roze en zalmkleurige. Grote witte, zijn beetje irritant lang. De roze ritsluitintjes zijn niet zo’n mooie kleur en de roze parelhangers is niet echt mijn stijl. De andere draag ik wel redelijkvaak


En de laatsten, Zilveren sterretjes, Groene lange hangers, die geluid maken, ghehe en m’n visjes. De visjes heb ik echt platgedragen!

Dit was m’n hele verzameling! Best wel ernstig! Heel veel oorbellen draag ik maar heel weinig. Maar wel lekker makkelijk, zo heb ik niet altijd de zelfde oorbellen in!

Hebbe jullie ook veel oorbellen en wat vinden jullie van mijn verzameling?

xox

4 Reacties to “Mijn verzameling # 2”

  1. Astrid 1 september 2010 bij 19:45 #

    de oorbellen op de eerste foto vind ik echt prachtig! ^^

  2. Pretty Beauty Land 2 september 2010 bij 10:05 #

    vroeger was dit ook een van mijn grootste verslavingen, momenteel niet meer gelukkig😛

  3. Manon 10 september 2010 bij 20:42 #

    Veel oorbellen zeg!
    Ik raak altijd 1 van de 2 oorbellen kwijt.
    Gooi ik ze weg kom ik later de 2de oorbel weer tegen!

  4. Ambie 24 februari 2015 bij 13:24 #

    hey hey, waar heb je de houten knopjes vandaan? ben met spoed op zoek naar houten knopjes!

Geef een reactie

