M’n boek is uit!

30 Aug

Ja, ja! Deze vakantie is het me dan eindelijk gelukt! Ik heb, naar een veelste lange tijd, De Kronieken van Narnia uitgelezen! Dit boek bevat alle 7 delen van Narnia. Vandaar dat die dus zo dik is.
Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik begonnen in dit boek. Eerst deel 1 gelezen, dit gaat over het ontstaan van Narnia. Daarna deel 2 gelezen. Het wel bekenden, De Leeuw, de heks en de Klerenkast. Hierna viel ik een beetje stil. Toen naar een poosje het boek toch maar weer gepakt en deel 3, 4 en 5 gelezen. Zo ook aan deel 5 begonnen, maar niet uitgelezen. Totdat ik deze zomer een boek wou voor de vakantie. Tja toen kwam ik toch weer bij Narnia uit. Ik was toch wel benieuwd naar hoe die laatste 2 delen zouden zijn. Dus zo gebeurt ging dit boek mee op vakantie. En met resultaat! Hij is uit, en dat binnen 2 weken. De laatste 2 delen lazen zo snel weg! Ik bleef maar benieuwd hoe het verder ging en pakte snel weer het boek om maar weer verder te lezen!
Echt een heerlijk boek om te lezen als je van fantasy houdt! In alle 7 delen gebeurt er wel wat anders, ookal komen in een paar delen de zelfde mensen voor en zit er in de verhaal lijn wel een beetje het zelfde. Maar ze lijken absoluut niet op elkaar! Heel fijn dus!

Nu kan ik dus weer in een ander boek beginnen! Heerlijk!

Hebben jullie dit boek ook gelezen?

xox

Geef een reactie

