Mijn verzameling #1

25 Aug

Oke beetje wairdo titel, maar ja hoe noem je t anders! Zoals de titel zegt, verslavingen, en die heb ik! Zo heb ik een schoenen verslaving maar ook een sjaal(tjes), badeentjes, fotolijstjes, kussentjes en tassen verslaving. De een is wat ernstiger en prijziger als de andere, maar ach.

Zo vandaag mijn sjaal(tjes) verslaving. Ik ben écht gek op sjaaltjes! Zo kan ik der ook zo eentje kopen. Al is het stikkie heet, ik loop zo rond met een sjaaltje. En in de winter is het helemaal erg. Dan draag k echt overal een sjaal bij. maarja overal moet wel wat bij matchen toch? Dus dan krijg je dus zo’n hanger als k heb.

Kleerhangertje vol. Alles op de grond. *plus een randje van m’n bed & m’n kleedjes op de grond, ghehe.

De sjaals waar het allemaal mee begon. De linkse is m’n ooms oude sjaal, die zo ongeveer 20 jaar oud is. Deze droeg ik zo’n beetje mijn hele 3e en 4e klas periode. En de rechte een vervangend exemplaar, aangezien die linkse een beetje gaten vertoont. Deze komen uit m’n gothic periode, ghehe.M’n sjaals van Ameland. Deze zijn zoo fijn. Omstebeurt heb ik ze gekocht, in zo’n leuk winkeltje. Helaas zit het winkeltje er niet meer.

 Mijn H&M sjaaltje. Vond um zo leuk, maar heb um echt nog maar super weinig gedragen! best erg. Ook is die best wel heel erg zomers. Dus niet echt tof voor de tijd die er aankomt ghehe.

Deze sjaal is echt super fijn, lkkr dun, maar wel erg breed, en dus best wel warm. Gekocht bij de Six!

Dan m’n wat dikkere en warmere sjaalen. De linkse heb ik gekregen van m’n moeder. De middelste heb ik gekocht tijdens de winterwonderland in Maastricht en de rechtse gekocht op t bevreidingsfestival. De rechtse vind k alleen niet zo tof, dus die heb ik vaak naar het werk om!

 Nog 2 wintersjaals. De paarse heb ik gekregen van mensen. Komt bij de Bijenkorf. Hij was er mooi, maar heb um al even en begint te pluizen, dus deze heb ik om in de winter bij t werken. De gekleurde heb ik bij m’n vader in de zaak gekocht. Is van een merk, en alle kleuren in de sjaal, is een kleur van een trui uit de collectie. Ze past de sjaal dus bij elke trui. Slim bedacht. Alleen heb ik dan niet zo’n trui. * is een beetje voor oude meneertjes en mevrouwtjes die een bepaalde nette stijl hebben zegmaar*

 

Dan de sjaals die ik nooit, maar dan ook nooit meer draag. Ze zitten niet fijn, kriebelen en hebben de verkeerde kleur.

Deze sjaal love ik echt. Hij is heel dun, maar zo leuk. En der zitte kraaltjes in verwerkt. Hoe tof. Der zitten 4 kleuren plus het witte in, dus gebruikbaar bij veel kleren. Verry handy.

M’n laatse aanwinst. M’n moeder heeft um gemaakt tijdens de vakantie. Idee gepikt, van de moeder van een vriend van vakantie. Zij had heel veel omslagdoeken, en die hebben een vriendin en ik een avondje geleent, aangezien t nogal koud was, en zowaar wou m’n moeder er wel een voor me maken. Hij is niet zo groot, en eigenlijk als omslagdoek bedoelt, maar ach, als sjaal zit die ook goed!

Nou dit was dus mijn hele sjalen collectie. Best veel, nu ik het zo zie.

Hebben jullie ook veel sjaals en vinden jullie ze ook zo fijn?

 

xox

4 Reacties to “Mijn verzameling #1”

  1. Milou (Cherize) 26 augustus 2010 bij 08:53 #

    Sjaaaaaaaaaals❤😀 Ik ben er ook zo dol op! Lekker warme sjaals voor in de avond, herfst of winter of leuke sjaaltjes gewoon om binnen te dragen.

  2. Eline 27 augustus 2010 bij 19:30 #

    Oh ik heb er ook zo veel, en iedere keer als ik thuiskom gaat het zo;

    -kijk mooie nieuwe sjaal!
    Je hebt toch al zat sjaals?
    -ja maar niet in deze kleur!

  3. lies 29 augustus 2010 bij 14:10 #

    ik draag eigenlijk nóóit sjaals. zelfs niet in de winter.
    maar ik heb wel een zonnebrillen verslaving, en die draag ik wél in de winter.

  4. Pretty Beauty Land 30 augustus 2010 bij 11:33 #

    OOh sjaaals zijn zo leuk! Vooral die laatste!

Geef een reactie

