New Shoes!

23 Aug

Oke ik ben écht totaal verslaafd aan schoenen en slippers! En wanneer ik een leuk paar zie, moet ik moeite doen om ze niet te kopen. Best wel erg eigenlijk. Deze vakantie had ik me voorgenomen, om géén schoenen te kopen. Maar helaas mislukt! Toen ik was wezen winkelen in Roermond, in de outletcenter *ofzoiets* moest ik natuurlijk even een bezoekje brengen aan de Vans. Tja daar ging ik de fout al in! naar er samen met m’n vrienden een beetje rondgelopen te hebben toch maar schoenen bekenen. Fout nummer 2. Tja en toen zag ik deze beauty’s! En die moest ik natuurlijk even passen. De verkoper gevraagt als er nog een grotere maat was of 1 die er tussen in zat en dat was er. Ik weer verder passen en toen toch maar besloten om ze te kopen. Héél slecht I know, maar ze zijn zo leuk!!

Dus bewonder mijn nieuwe aanwinsten!

 

en even een close up:

So, do you like my new shoes?

xox

3 Reacties to “New Shoes!”

  1. Eva! 23 augustus 2010 bij 15:16 #

    i loooooooooove vans, maar dan eigenlijk wel degene waar iedereen mee loopt. ik heb ook een schoenen tik. koop echt teveel al gaat het dit jaar wel lekker en hou ik me goed in!

  2. Noelle 24 augustus 2010 bij 09:07 #

    Nice!! Ik vind die detail kleur echt supermooi!! Ik ben geen fan van Vans, vind ze net iets te log voor meisjes.

  3. Mariel 25 augustus 2010 bij 14:06 #

    Leuk!

Geef een reactie

