My Nails: Grandmom’s B’day

28 Jul

Vandaag is de dag dat mijn oma jarig is. Gister heb ik al cupcakes voor haar gemaakt en vandaag heb ik m’n nagels gedaan. Ik moet er natuurlijk wel een beetje netjes uitzien! Wat heb ik gedaan met m’n nagels? ik heb weer gesponst! M’n vorige keer was best goed gelukt, dus ik wou het nu met 2 kleurtjes doen. Hier dan het resultaat.

Wat heb ik gebruikt:
* base coat van catrice
* licht bruine kleurtje – da nr 006
* donker bruine kleur – essence 3 in 1 nail polish nr 39 spicy
* topcoat essence quick dry

Hoe vinden jullie um gelukt?

Xox

2 Reacties to “My Nails: Grandmom’s B’day”

  1. lies 29 augustus 2010 bij 14:30 #

    Leeuk!!! Hoe doe je dat met sponsen? gewoon met een normale spons?

  2. watevahdude 29 augustus 2010 bij 14:38 #

    Yup, met gewone schoonmaaksponsjes gedaan, gewoon even in kleine stukjes knippen, en elke keer een beetje nagellak op het sponsje doen en deppen maar..

Geef een reactie

