Kaartjes Elf fantasy Fair besteld!

28 Jul

Jaaa 19 september is het weer zover! De Elf Fantasy Fair in Arcen! Dit word m’n 4e keer naar de fair! Dit en vorig jaar ben ik naar Haarzuilens geweest, en vorig jaar ook naar Arcen. In september dus weer naar Arcen! En ik heb der nu al zin in!

De kaarten zijn binnen, nu m’n kostuum nog!

Vorige keren ging ik als Engels Dametje en Piraat! Aankomende keer ga ik als Jadis, De ijskoningin uit Narnia, The lion, The witch and the wardrobe. Het patroon voor m’n jurk heb ik al, en als k terug kom van vakantie ga ik stof halen en flink achter de naaimachine zitten. Zoals het plaatje hiernaast moet het dus ongeveer worden! Dus ik ben benieuwd! De kroon word waarschijnlijk het grootste probleem!

Wanneer er vorderingen zijn, zal ik het hier posten, als jullie dat leuk vinden natuurlijk!

Gaan jullie ook nog naar de Fair?

Xox

Eén reactie to “Kaartjes Elf fantasy Fair besteld!”

  1. loeder 28 juli 2010 bij 17:40 #

    Ik ben wel eens naar Haarzuilen geweest, erg leuk!

Geef een reactie

