Welkommen!

27 Jul

Helloo Dude’s!!

Welkom op mijn blog!
Dit is een soort van samenkoming van watevahhxD.punt.nl en everythinggirlswant.wordpress.com

Why??

Nouuu watevahhxD was alleen personel, en everythinggirlswant alleen beuaty and so..
Maaar k vind bijde dus eigenlijk wel super tof, en de naam everythinggirlswant niet heul erg tof daarvoor.. Dus daaarom nu watevahdude… Naam is tja? iest wat bij me past..!

Sooo voeg me toe aan je favoo’s en volg me!

“Xx

Eén reactie to “Welkommen!”

  1. Kalypso 1 februari 2011 bij 20:42 #

    hihi, ik vind het wel een leuke naam.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

