Vakantieee!

27 Jul

Jaaa!! Eindelijk is het dan zoveer! Ik heb ook eindelijk vakantie!
Zaterdag was de laatste dag op mijn werk, voor 4 weekjes! Heeerlijk!
Deze week moet ik nog wel een keerje oppassen, maarja das lekker rustig aan doen..

Wat mijn plannen zijn voor deze week? Lekker relaxen, een paar verjaardagen bezoeken en spullen bij elkaar pakke voor m’n vakantie
Ik ga namelijk aankomende zondag voor een tijd naar limburg verkassen. Ik ga eerst een week alleen, en daarna komen me ouders. Ik ga zelf met de auto, dus ik moet alles passen en meten wat er in past, en wat niet past blijft thuis. *okee waarom heb ik een kleine auto:[* Wanneer ik weer terug kom? Geen idee eigenlijk! Ik neem iig geen computer mee, dus ben al die tijd niet te vinden achter een pc. Misschien dat ik wat berichten voor uitschrijf maar denk het niet.

Wat ik allemaal ga doen op m’n vakantie? Heeel veel chillen met m’n dudeejes! fietsen, wandelen, shoppen en heerlijk vr mezelf zorgen. Dit word de eerste keer dat ik écht helemaal alleen op vakantie ga, dus dat word nog wat!

Dus deze week nog wat updates en dan een poosje niet, zodat ik naar mijn vakantie weer vollop updates kan schrijven!

Ik heb er iig erg veel zin in, dus dat komt helemaal goed!

“X0x

Geef een reactie

