Catrice Million Styles Effect Top Coats

23 mrt

Op zo’n beetje alle blogs zijn deze Top Coats al voorbij gekomen! En vandaag is het mijn beurt! I know, niet heel erg origineel, maar ach..

Donderdag ging ik naar de kruidvat en daar stond wonder boven wonder, zo’n beetje de hele lijn van de Million Styles Effect Top Coats.. Ik had verwacht dat alles al zo ongeveer weg zou zijn.. Dus happy me! Ik nam 3 lakjes mee..

04 Shake It! Flake It!

Hier zie je al aardig goed hoe het lakje er uit ziet!

En 2 laagjes op mijn blanke nagel aangebracht! Love it! En dan zit er nog niets onder.. Ik heb bij verschillende blogs dit lakje met een ander kleurtje er onder gezien! Echt super tof!

05 Return of Space Cowboys

.

Op mijn nagels, 2 laagjes aangebracht.. Ook weer op mijn kale nagel.. Ik vind hem tof.. Hij is alleen denk ik wel het mooist onder een blauw of zwart lakje..

08 Have an Ice Day

Prachtige glitters! Lovee it!

En weer 2 laagjes aangebracht op mijn kale nagel.. Ik vind deze echt prachtig, en geeft net iets extra’s en welke kleur dan ook!

Wat vinden jullie van deze lakjes? En hebben jullie zelf nog wat van deze LE kunnen scoren?

Liefs!

 

Psst; Vandaag komen er trouwens 2 artikels online.. Aangezien er gister geen 1 online stond! Dus vanavond komt er nog een My life in Piccs!

5 Reacties to “Catrice Million Styles Effect Top Coats”

  1. Joyce 23 maart 2012 at 17:15 #

    ik vind ze prachtig! ik wilde ze ook kopen, maar helaas waren ze al weg!

  2. Elana 23 maart 2012 at 17:33 #

    Ziet er suuperleuk uit!
    Liefs,
    xx

  3. Cynthiiaa 23 maart 2012 at 18:10 #

    Ik vind ze zo gaaf, mind-blowing!

  4. Paola 23 maart 2012 at 18:53 #

    Ik heb deze ook allebei! Ze zijn echt prachtig!

  5. Liliane 25 maart 2012 at 18:04 #

    Ik geloof dat ik nu zo’n 6 lakkes van deze LE heb haha. Favoriet is de Shake It! Flake It! en Return of Space Cowboys

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 49 andere volgers

